Trăiește asumat, nu lacom!

8 iunie 2017


            Uneori am senzația că am uitat să mai visez cu ochii deschiși, că am uitat să-mi mai proiectez dorințe în viitor... de parcă aș fi trăit tot ce se poate trăi și nu mai am nimic de făcut... adevărul e că mai am multe de împlinit și faptul că pun totul pe pauză câteodată, nu înseamnă că totul s-a terminat... am făcut greșeala asta odată, să cred că totul s-a terminat și că nu mi-a mai rămas nimic de făcut, decât să supraviețuiesc... și totuși am trăit, pentru că mi-au rămas multe, pe care, dintr-o înverșunare absurdă, nu le vedeam, îmi refuzam dreptul de a aparține unui loc pe care nu eu l-am ales și de a vedea lecțiile care se aflau la orizont.
           Când se înverșunează, omul nu mai vede nimic în jur, sau, în orice caz, nimic bun; când ai impresia că ai ratat, cea mai mare greșeală pe care o poți face, e să rămâi concentrat pe ratare, în loc să-ți revezi pașii și să ți-i asumi...până la urmă, asta e esența: să trăiești asumat, să nu te plângi de rezultatul deciziilor tale, cât timp ești singurul implicat în ele.
           Să nu te înverșunezi. Sinonim cu să nu te înveninezi. Să nu renunți la tine, orice ți s-ar întâmpla. Să nu-ți urăști viața, e mult mai prețioasă decât ți se pare. Printre atâtea cărți care ne învață cum să obținem diverse, nu e niciuna care să ne arate cum să nu le ratăm.
           În ziua în care am primit un link al unui seminar în care se vorbea despre cum să atrag abundența în viața mea, am știut că lumea a luat-o razna. Bine, am știut mai înainte, dar asta a fost picătura care a umplut paharul. Abundența, ca bani, haine, confort, plăceri. Și sufletul, lui ce i se cuvine din toate aceste bogății? Probabil că înverșunarea de a trăi totul la maxim.
           Și doar ce instaurasem o nouă poruncă, să nu te înverșunezi, nu există nimic pozitiv în asta, doar o aparentă senzație de bine.

Trăiește asumat, nu lacom!

2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Ufff! cărțile astea cu sfaturi...

Ce am învățat eu din viața asta și continui să învăț este că Tu contezi în toate. Nu în modul acela egoist,Tu- iubindu-te!Mergând înainte!
Îți ești singurul, adevăratul ajutor, prieten,călăuzitor.

Crengu spunea...

D-na Gina, fara-ndoiala ca experienta isi spune cuvantul! Si aveti dreptate, noi insine ne suntem ajutor sau cel mai crunt dusman! Multumesc!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS