Iunie la sfârșit

28 iunie 2017

           O vară grea dintr-un an greu. Dacă un an începe greu, se pare că greu se lasă în continuare...

******* 
           Ochii copilului sunt acea oglindă cu două fețe în care te vezi așa cum ești, dar și cum ți-ar plăcea să fii: gol și neputincios, sau falnic precum un brad pe coama munților. Pentru copil ești totul, oricum ai fi, oricum te-ai dori.

*******
            Citesc „Un om norocos”, un roman de-al lui Paler; pe 2 iulie ar fi fost ziua lui de naștere, mi-am amintit de asta după ce am cumpărat cartea; îmi amintește de „Amintiri din casa morților”, a lui Dostoievski, prin construcția frazelor, prin complexitatea subiectului, prin descrieri, prin subtilitățile psihologice. Citesc și mi se pare că văd filmul derulându-se în fața ochilor. Sunt oameni care ar face orice să-și depășească mediocritatea, deși sunt conștienți că nu pot sau că nu sunt dispuși să dea mai mult. Tot Octavian Paler spunea că unica mediocritate injustificabilă e mediocritatea iluziilor. Pentru că, nu-i așa, cine ne împiedică să visăm?

******* 

concert Sala Palatului      
concert Sala Palatului     La 50 de ani, Patricia Kaas a ridicat în picioare publicul de la Sala Palatului. A fost un concert-periplu printre melodii vechi, care au consacrat-o, dar extraordinar reorchestrate și îmbinate cu unele noi, de pe albumul lansat la finele anului trecut. Un concert pe care l-am simțit ca pe o descătușare a sa și pe care l-am trăit la intensitate maximă, a fost evident că se simte bine în pielea ei și că e împăcată cu tot ce a trăit. Vocea Patriciei rămâne inegalabilă și parcă odată cu trecerea timpului, capătă nuanțe noi, devenind tot mai puternică și mai bună, precum vinul.

„Este un nou start în viaţa mea, atât ca femeie, cât şi ca artist. Noul meu album reflectă toate alegerile mele, modul în care gândesc şi felul în care fac muzică. Mă simt mult mai liberă, viaţa îmi pare mult mai uşoară, poate şi pentru că după 30 de ani de carieră nu mai simt că trebuie să demonstrez nimic celor din jur, poate doar mie. Nu-mi doresc decât să fiu fericită şi împăcată cu mine. În mod clar văd viaţa cu alţi ochi, totul e diferit pentru mine acum.”  (sursa)
 

         


 

Este un nou start în viaţa mea, atât ca femeie, cât şi ca artist. Noul meu album reflectă toate alegerile mele, modul în care gândesc şi felul în care fac muzică. Mă simt mult mai liberă, viaţa îmi pare mult mai uşoară, poate şi pentru că după 30 de ani de carieră nu mai simt că trebuie să demonstrez nimic celor din jur, poate doar mie. Nu-mi doresc decât să fiu fericită şi împăcată cu mine. În mod clar văd viaţa cu alţi ochi, totul e diferit pentru mine acum.

Citeste mai mult: adev.ro/orkivo

Este un nou start în viaţa mea, atât ca femeie, cât şi ca artist. Noul meu album reflectă toate alegerile mele, modul în care gândesc şi felul în care fac muzică. Mă simt mult mai liberă, viaţa îmi pare mult mai uşoară, poate şi pentru că după 30 de ani de carieră nu mai simt că trebuie să demonstrez nimic celor din jur, poate doar mie. Nu-mi doresc decât să fiu fericită şi împăcată cu mine. În mod clar văd viaţa cu alţi ochi, totul e diferit pentru mine acum.

Citeste mai mult: adev.ro/orkivo

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS