Stare de nestare

3 februarie 2017

               Am avut o perioadă plină, agitată, obositoare, care e pe cale să se încheie săptămâna viitoare și sper ca finalul să fie în favoarea mea. Nu de alta, dar am nevoie să mă concentrez mai mult pe casă, pe familie, pe copii, pe lucrurile care-mi plac și pe cele care-mi sunt necesare, am nevoie să nu mă mai risipesc în gânduri, alergătură, idei de ținut timpul aproape și de strecurat multe în doar 24 de ore. Vreau să scriu, vreau să m-apuc de făcut mărțișoare, vreau să trag aer în piept și să privesc cerul cu încredere și speranță, căci, din câte se pare, doar ele ne-au mai rămas.
              Urmează un sfârșit de săptămână cum n-am mai avut de mult, cu un mare dor îndeplinit și-o urgentă reîncărcare de baterii. Ceea ce vă doresc și vouă, protestatari sau simpli privitori!
               

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS