Împachetați haine ușor, împachetați cu spor: metoda Kon Mari

30 ianuarie 2017

               Nu știu alte mămici cum sunt, dar eu, când am constatat că nu prea mai am loc în dulapuri pentru hainele copiilor, am intrat în pană de idei. Oricum le-aș fi pus, parcă tot nu încăpeau toate, mai ales ale fetei. Și nu pentru că i-am fi cumpărat noi cine știe câte haine, a și primit foarte multe.
               Norocul meu e că am o prietenă cu doi băieței, care au obiceiul să facă ordine” în dulapuri și sertare prin scoaterea lor în mijlocul camerei, ceea ce da, e o mare distracție pentru ei, dar o treabă în plus pentru mămică. Așa se face că în timpul unei discuții mi-a dezvăluit că a descoperit o metodă miraculoasă de împachetat haine, la care ea a mai adăugat un artificiu, astfel încât atunci când copiii vor să-și facă de cap cu hainele, să nu se mai desfacă după ce au fost împachetate.
               Recunosc faptul că am fost puțin în dubii după ce mi-a spus că a durat vreo 3 ore să aranjeze toate veșmintele (ale lor, adulții și ale copiilor) folosind această metodă, stăteam și mă gândeam de unde o să scot eu atâtea ore doar pentru organizarea hainelor. Și s-a dovedit că metoda Kon Mari, care vine de la numele inițiatoarei sale, japoneza Marie Kondo, e mult mai ușoară decât am bănuit și, surpriză, toate obiectele de îmbrăcăminte au încăput lejer în sertare și dulapuri și mi-a mai și rămas ceva spațiu gol.
               Regula de bază a acestei tehnici e să transformi orice haină într-un dreptunghi, pe care ulterior îl împachetezi în trei. Poate un clip demonstrativ vă lămurește mai mult:


  
               Puteți folosi această metodă nu doar pentru haine, ci și pentru prosoape sau lenjerii. Din câte am observat, domnișoara japoneză are, în general, multe idei care țin de organizarea spațiului. Rămâne doar să le descoperiți pe cele de care aveți nevoie cel mai mult!

Spor la treabă!

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS