Tic, tac, anii trec...

11 octombrie 2016

          În ultimii doi ani de liceu, mă trezeam dimineața la 6, ca să prind autobuzul de 7, să fiu în clasă până-n ora 8. 
          12, 13 ani mai târziu, mă trezesc tot pe la ora 6, să pregătesc doi pitici și doi adulți pentru creșă, grădiniță și serviciu. Pare că nu s-a schimbat mare lucru în tot acest timp, însă nimic nu mai este la fel ca în anii de liceu. Atunci eram responsabilă doar pentru mine și aveam alți doi oameni care îndeplineau această funcție pentru mine. Acum eu sunt în postura lor, responsabilă la rândul meu, pentru alții.

********

          Mă gândesc uneori cum trece timpul chiar și atunci când nu fac nimic sau cel puțin așa am impresia. Timpul trece în metrou, citind sau doar observând oamenii din jur, timpul trece la serviciu, fie că e o activitate care-mi place sau nu. E adevărat că altfel ar trece dacă ar fi ceva care m-ar încânta de-a dreptul, dar deocamdată trebuie să mă mulțumesc doar cu atât. Irina mi-a dat tare mult de gândit cu postarea sa despre cum să devii un om mai bun. Pentru că a pus punctul pe i, pe acele aspecte ale vieții mele la care știu că am mult de lucrat. Îmi dau seama de unde vin majoritatea nemulțumirilor și cum pierd timp prețios cu ele, când aș putea pur și simplu să fac tot ceea ce pot, cu ceea ce am, acolo unde mă aflu. Deh, unde e măcar un dram de minte, acolo e de 100 ori mai mult orgoliu. 

********

          Vremea de afară mă îmbie la stat în casă, sub plapumă, cu o carte bună și o ciocolată caldă sau un ceai aromat. Dar cum nu se poate decât să visez la așa ceva, revin în fiecare dimineață la trezitul de la 6 și goana spre o nouă zi, cu promisiunea ca, într-o clipă de respiro, să mai arunc și-n mine câte-o privire.

2 comentarii:

Logatu spunea...

Ar trebui sa faci o pagina de facebook pentru blog ca sa nu mai uit sa te citesc. :P
Dar stiu ca nu vrei sa auzi de fb. :))

Crengu spunea...

Ooof, poi eu abia am timp de blog, daramite de facebook? :-D Las', ca stiu ca nu o faci intentionat! Ma bucur de trecere!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS