7 în 2

26 septembrie 2016

          A fost o săptămână lungă și vor mai urma și altele. Nu știu cum se face că unii au timp să scrie cărți cu copiii pe lângă ei, să le lanseze, să posteze pe blog și să facă o mulțime de alte lucruri, iar eu abia apuc să scriu câteva rânduri pe aici...
          Da, frustrarea vine când privești prea mult în ograda celuilalt. Frustrarea vine din copilărie, de când eram întrebați de ce Popescu a luat 10 și noi doar 9, de când ni se sfredelea mintea că trebuie să fim mai buni decât X sau Y, că altfel nu e bine. Frustrarea vine dintr-un orgoliu hrănit de timpuriu.
         A fost o săptămână lungă, dar poate că asta va fi ușor altfel. Măcar suntem doi care le ducem pe toate, că singură sigur nu aș face față. Așa că astăzi am rupt puțin timp să aștern aici câteva rânduri, să-mi amintesc ce zi frumoasă am avut acum 7 ani, cum am crescut și ne-am modelat în doi. 

Deocamdată sunt doar 7, dar aștept ziua în care vom pune și-un zero lângă.
         


 

3 comentarii:

Irina spunea...

La multi ani!

Imbratisari!

Crengu spunea...

Multumim, Irina!

Adelina spunea...

La mulți ani, vouă!

Cei care au timp de lansări... au un copil cu bona, celălalt copil e la program lung la grădință și... nu lucrează full-time. Timp berechet de scris cărți...

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS