Vive la France!

14 iulie 2016

      

         Pasiunea mea pentru limba franceză a început în gimnaziu și se menține și astăzi. Cândva mi-am dorit să locuiesc în Franța, apoi, când în sfârșit am avut ocazia să stau acolo, am realizat că n-aș putea să mă rup de tot ceea ce mi-e drag în România. Chiar dacă acolo aș fi fost pe deplin anonimă și tăcută, căci nu mă cunoștea nimeni...
         Astăzi, de ziua Franței, mă gândesc cu nostalgie la profesoarele mele de limba franceză, mai ales la cea din liceu, care mi-a făcut cunoștință cu Patricia Kaas și care știa să mă motiveze continuu, prin nenumăratele eseuri pe care le scriam și concursurile la care mă trimitea; chiar dacă nu obțineam rezultate excepționale, vedea că-mi place și știa că repetiția este și rămâne mama învățăturii.

         Mulțumesc, Andreea, pentru micile suveniruri de mai jos:

octombrie 2007- la casa lui Jules Verne - Amiens, Franța
ianuarie 2008 - Jardins des Tuileries - Paris



        
         

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS