Amintiri din viitor: Doi ani ca două clipe

10 iulie 2016

iulie 2014- 3 zile de viață
        Azi mă încearcă sentimente aparte, gândul că a trecut timpul și că ne-am despărțit de mult, deja, de bebelușie, mă face să fiu nostalgică. Te priveam deseori și uitam că de-abia azi urma să împlinești doi anișori. De vină e ambiția ta și dorința timpurie de independență, felul în care ai vrut să te desprinzi de mine și de neputința caracteristică acestei etape. Chiar dacă nu stăpânești un vocabular bogat, te ajută mimica, gesturile, dezinvoltura, siguranța cu care știi ce vrei și determinarea cu care faci în așa fel încât să te înțelegem.
         Ești veselă și iubăreață, mă surprinzi uneori când vii la mine și te-ntinzi să-mi dai un pup și apoi să-ți pui capul pe pieptul meu, ca să-mi spui, în felul tău, că mă iubești. Mi-e drag să văd cum împarți bune și rele cu fratele tău, cum îl drăgălești uneori, cum îl cerți alteori. Ador pasiunea ta pentru animale, pentru viață, pentru mâncare. 
          La mulți ani, copilă! Mă bucur că-mi ești și mi-a fost dor de tine, de voi, după două săptămâni de singurătate!

august 2014- tu mică-mică, el ceva mai mare

5 comentarii:

coco spunea...

La multi ani frumosi si sanatosi!!!

Anonim spunea...

La mulți ani, fetiță mititică! Să crești mare alături de frățior! Vă pup! :)

Crengu spunea...

multumim, coco! :-)

Crengu spunea...

anonim, multumim! te.am pupa si noi, daca am sti cine esti! :-D

Ioana spunea...

La multi ani fericiti, plini de bucurii!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS