Un alt ritm

30 iunie 2016

         Singură. Prin geamul deschis răzbat trilurile păsărelelor. În casă e o răcoare neașteptată, îmi țin companie vechile mele prietene: Patricia Kaas, Helene Segara, Mylene Farmer și Isabelle Boulay. Visez să stau într-un hamac agățat printre copaci, cu vântul suflându-mi alene prin părul despletit. Și așa, respirând viața și libertatea, încerc să aduc înapoi o stare din vremuri apuse și ușurința de a scrie, de altădată.
         Îmi vin în minte versuri din "Testamentul" lui Arghezi și-mi dau seama că, cel puțin până la vârsta asta, nu am lăsat nimic însemnat în urma mea. Cine știe dacă o voi face vreodată... Adesea nu e timp de meditații și filozofeli, viața nu stă în loc, aleargă și noi trebuie să ținem pasul cu ea. 
         Aștept. O schimbare, un moment, un timp, un curcubeu, să-i adulmec mirosul, un răsărit de soare, să-mi umple sufletul și ochii, o reconfirmare. 

E vară și-ncerc să-nvăț un alt ritm al bătăilor inimii.

2 comentarii:

Andreea Stan spunea...

Heeei! Cum adica ceva insemnat! Strumfii sunt mai mult decat suficienti!

Crengu spunea...

Stiu ca ai dreptate, dar si tu stii ca ma gandeam la altceva! Nu-i asa ca stii? :-)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS