Ultima zi de grădi, prima zi de vacanță

27 iunie 2016

         Vineri dimineață am zărit o fetiță blondă, cu coroniță din flori naturale, pe cap. Mi-am adus aminte că s-a încheiat anul școlar și am zâmbit imaginii din aduceri-aminte a școlăriței care am fost. M-am gândit, inevitabil, la micul meu grădinar, care a început vacanța de vară la bunici, împreună cu surioara lui.
         Încă puțin și împlinește cinci ani; s-a deșirat mult în ultima vreme, în curând mă va lua pe după umeri și-mi va spune povești de prelungit timpul afară sau în oraș. Și domnișoara îi calcă pe urme în ambiție și perseverență, e o copilă veselă și pupăcioasă, care începe să spună tot mai multe cuvinte; când își dă seama că am auzit-o rostind vorbe noi, zâmbește larg, deși o biruie sfiala.
         Două flori pe o crenguță. E greu cu ei uneori, dar acum e casa pustie și, chiar dacă am timp din belșug pentru mine, îmi lipsesc și se pare că va mai dura ceva până ce mă voi obișnui fără ei.

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS