Sfârșit de iunie

28 iunie 2016

        Postarea asta trebuia așternută în urmă cu câteva zile, cam la vreo două după ce am scris despre fosta mea colegă de facultate...  Doar că vestea plecării sale dintre noi m-a uimit teribil și m-a amorțit cumva... am rămas gândindu-mă la multe lucruri, la nepăsarea unora, la indiferența altora...
          Uneori, când se duc oamenii, realizezi că doar ai trecut pe lângă ei, sau ei pe lângă tine... că stăm, poate, prea puțin pe pământ, că suntem mai individualiști și singuratici fără să ne propunem neapărat, că am dat interes prea mare unor chestiuni care nu meritau... 
          Că ne-am neglijat sănătatea, că am privit prea rar în sus și în jur și prea mult în noi și aiurea... că ne-am schimbat și poate nu în bine... 
          Că am trecut prin câte-o experiență ca gâsca prin apă... că ne-am victimizat prea mult și am trăit prea puțin... 
          Că primele impresii nu trebuie să te oprească să înveți ceva de la cineva, nimeni nu e întâmplător în viața noastră... că trebuie să ne asumăm tot și că putem orice, dacă vrem...

          Viața nu e nici roz, nici gri, ci așa cum o vedem și ne-o facem noi...

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS