Scurte, la început de săptămână

6 iunie 2016

         La fostul sediu de campanie al lui Piedone, din vremea în care era primar și anul acesta al echipei sale, în timpul alegerilor, s-au tras obloanele. M-așteptam să mai mișune câte cineva pe acolo, dar pesemne că rezultatele le-au picat cam greu și s-au retras pe la casele lor, așa că sediul arată acum de parcă ar fi închis pentru totdeauna.

*****

          Bucureștenii nu s-au înghesuit să voteze, iar cei care au făcut-o s-au pierdut cu... Firea. Doamna promite că va fi și primarul celor care nu au votat-o; nu știu de ce a simțit nevoia să întărească ceva ce era logic, dar aștept să văd ce va face în timpul mandatului pentru a mă convinge că ar fi meritat să o aleg și eu sau, dacă nu, să o votez în viitor.

*****

          Nu știu de ce întotdeauna, când e vorba de astfel de alegeri, ajungem să votăm răul cel mai mic sau cel care măcar dă impresia că e așa. 

***** 
       
          Pe Nicușor Dan îl blamau prin articole că aștepta rezultatele fără să se uite la televizor, pentru că nu are. Apoi dacă valoarea unui om a început să se măsoare în orele petrecute în fața micului ecran, mi-e milă de noi și mi-e groază de ceea ce mai urmează...

*****
         
           Dincolo de toate, asta e ultima săptămână de concediu de creștere a copilului și sper să o savurez din plin. Prea curând nu voi mai avea parte de stat acasă. A crescut fata, s-a dus timpul, o privesc și uit uneori că încă nu a împlinit 2 ani. Dacă ar fi să mă gândesc la cel mai important lucru pe care mi l-a adus de când e cu noi, acesta e relaxarea. Poate și pentru că ea e o altă fire decât fratele ei, mai liniștită și deschisă negocierilor, am putut să fac pași în spate, să mă mai așez și doar să o las să crească.

 

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS