Jurnal de recunoștință

5 iunie 2016

inspirată de Adelina


          Astăzi sunt recunoscătoare pentru că:

-suntem cu toții sănătoși, după ce eu am tras cu o farigintă, care nu s-a lăsat dusă fără antibiotic;
-pentru că Matei nu a fost bolnăvicios, iar Miriam îi calcă pe urme; față de alte mame, nu știu ce înseamnă să stai internată cu copilul în spital, nici să-i tot dai antibiotice, pentru diverse îmbolnăviri;
-că avem o doamnă doctor de familie jos pălăria, un fel de dr. House în variantă feminină;
-că am avut timp doar pentru mine, pentru gândurile și plăcerile mele;
-că de curând am trecut un test de limbă franceză la o companie și mi-am dat seama că toată munca mea din liceu și facultate, la această materie, nu s-a dus chiar pe apa sâmbetei;
-că în fiecare zi văd lucruri care mă bucură, dacă știu și aleg să le privesc;
-că am avut un weekend tihnit, ca fetele, pentru că băieții au fost plecați;
-că mă întorc la muncă peste câteva zile, deși nu e locul ideal din multe puncte de vedere, alții nu-și permit să facă mofturi;
-că nu am renunțat la blog, deși am vrut de-atâtea ori să-l închid.

Un comentariu:

coco spunea...

sa nu aud de faringita, am probleme frecvente!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS