Cercei quilling

16 iunie 2016

         Primii cercei quilling pe care i-am făcut, i-am oferit ca premii. Deși nu au fost perfecți și acum i-aș face altfel, impresiile fetelor au fost mai mult decât îmbucurătoare. Între timp, exercițiul și-a spus cuvântul, așa că modelele s-au înmulțit, dar încă nu pot spune că am epuizat toate ideile și asta îmi place mult la quilling, că poți face orice îți trece prin cap. 
         Dacă vedeți ceva și vă doriți să aveți, spuneți-mi într-un comentariu sau direct pe crenguta_sweet@yahoo.com și vă fac/ vă trimit cu drag.  Singurul lucru la care trebuie să aveți grijă, este expunerea la apă. Toate bijuteriile sunt date cu un lac special, care promite și rezistență la apă, însă prefer să fiu precaută și să nu bag mâna în foc pentru asta.

crengu quilling
lacrimi roșu și negru (sau altă combinație de culori) pe șurub
crengu quilling
forme cu bobițe, pe șurub sau agățătoare normală
crengu quilling
floricele cu 3 petale, pe șurub
crengu quilling
floricele cu 3 sau 5 petale, colorate
crengu quilling
floricele monocrome sau multicolore
crengu quilling
cerculețe multicolore
crengu quilling
 bobițe vesele

          Pe măsură ce-mi permite timpul, o să mai postez și alte modele, probabil că, așa cum mi-a sugerat Raluca, voi crea și un magazin online. Vouă să vă placă și să vă doriți, că restul se așează!
          Sper să am vreme pentru ornamente de brad și felicitări pentru sărbători, căci până la mărțișoare mai e.

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS