Astăzi e ziua ta...

26 iunie 2016

          ...zi frumoasă, ca tineeee! Nu sunt eu prea declarativă, știi doar, asta mi-e firea, dar suntem împreună de atâta timp și mai avem atâta vreme în față, încât azi, inevitabil, mă gândesc la toate prin câte am trecut.
          Ne știm din facultate, nu mai rețin exact momentul în care ne-am lipit, tu, probabil, îți amintești, ai o memorie care mă uimește și mă intrigă totodată. Știu că semănăm destul de mult, dar ce bine că suntem atât de diferite! Și mai știu că nu întotdeauna ți-au fost pe plac spusele mele, pur și simplu nu puteam să tac și să-ți privesc dezamăgirile, zbuciumul, frământările. De la o vreme m-am mai domolit, aștept să fii tu cea care să vii către mine, dacă te pot ajuta cu ceva, chiar și cu o vorbă. Pentru că eu sunt mereu aici și voi fi oricând, oricâte bune sau mai puțin grozave vei face sau ți se vor întâmpla!
          Iar astăzi, de ziua ta, dragă franțuzoaică, îți mulțumesc pentru că mi-ai rămas și mi-ai fost și-mi ești alături în toate cele! La mulți ani sănătoși și voioși! Abia aștept peste ani să ieșim la plimbare sprijinindu-ne reciproc bătrânețile și aducându-ne aminte, mai mult tu, decât eu, de tinerețile noastre!

2 comentarii:

Andreea Stan spunea...

Iti multumesc tare mult Crengu ...sunt 11 ani de cand ne stim! Eram in monumentul istoric ca sa nu zic ruina numita H-uri :)))) si cantam Uta-uta-uta cu Crenguta! Normal...ce puteam sa cant intr-o ruina...si atunci ai strigat tu " Ce zici de mine, mi-am auzit numele! " Iti multumec tare mult ca de 11 ani ma suporti....Big hug!

Crengu spunea...

Stiam eu ca pot conta pe memoria ta! 1 1 a n i !?! Parca a fost ieri!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS