Agrafă quilling

9 iunie 2016

         Singurele două broșe quilling pe care le-am făcut până acum și pe care le-am si dăruit, au scăpat nefotografiate. Bineînțeles că mai am ace care abia așteaptă să primească floricele sau alte modele, pentru a fi prinse în piept. Până atunci, însă, dacă tot am găsit de toate în raiul bijutierilor, am împodobit o agrafă pentru o prietenă căreia îi place verdele. A ieșit așa: 

crengu quilling
crengu quilling

           Dacă mă gândesc la faptul că postarea despre săpunurile lui Andie a bătut recordul în materie de afișări, apropiindu-se de 200, după ce prietena mea a scris pe Facebook despre aprecierile mele, stau și mă întreb dacă nu cumva ar trebui să las quilling-ul și să mă reprofilez. :-D Lăsând gluma deoparte, sper că i-au crescut și ei vânzările, ca mie vizualizările!

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS