O nouă etapă

11 mai 2016

             După scurta vacanță de Paști, pe care nici nu am apucat să o savurez din plin din cauza anumitor evenimente, am intrat iar în caruselul vieții. Și pe măsură ce trece timpul și se apropie vremea întoarcerii în câmpul muncii, îmi dau seama că intru într-o altă etapă: copiii au mai crescut, nu mai sunt așa dependenți de mine, îmi pot face, după mult timp, planuri doar pentru mine, doar pentru noi. 
             Înainte să vin în București, îmi doream multe și visam la fel. Pe măsură ce fiecare țel s-a îndeplinit, într-un mod sau altul, am încetat să-mi mai fixez alte scopuri, am căzut într-un soi de relaxare de genul "ce bine că am ajuns până aici, acum pot să mă așez puțin și să respir liniștită". Bineînțeles că odată ce au apărut copiii, timpul liber nu a mai fost același, prioritățile s-au schimbat serios, cum e și normal, când ai copii, nu mai e vorba doar despre tine, nu-ți mai permiți să fii egoist și te pui, mai mult sau mai puțin, pe "pauză". Mai mult, când nu ai ajutor suplimentar și realizezi că ești doar om și că nu ai decât două mâini.
              Așa că a venit momentul să încep să mă mai ocup și de mine, din toate punctele de vedere. Asta nu înseamnă că vor trece copiii pe locul doi, ci doar că vine o vreme când trebuie să-ți amintești că mai ești și femeie, nu doar mamă. 

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS