Crengu face quilling

12 mai 2016

              cum am învățat că dacă vreau, pot

tablou quilling
crenguță cu flori
            Anul care a trecut a fost o revelație din multe puncte de vedere, domnul meu a descoperit cum și-a ratat cariera, iar eu mi-am găsit o nouă pasiune. Pe de altă parte, noi doi ne completăm perfect: lui îi plac lucruri care cer migală și muuultă răbdare, mie îmi plac rezultatele. Cu el și cu alții în jurul meu pricepuți într-o grămadă de direcții, de la cofetărit și pictat până la lucruri manuale de stă mintea în loc și creat săpunuri și alte minunății, ajunsesem să mă simt ca lebăda neagră între surorile ei albe. Că am vrut să-mi demonstrez că există ceva pentru care nu am două mâini stângi și lipsă cruntă de răbdare, e lesne de înțeles. Așa că în momentul în care, cu ajutorul prietenei mele, Druș, am descoperit quilling-ul (arta rulării unor fâșii de hârtie, pentru a obține diferite modele), m-am bucurat de parcă aș fi găsit America. 
             Încercasem origami, dar după ce am reușit o pocnitoare, mi-am dat seama că nu aș putea ține minte atâtea moduri de a plia hârtia, plus că, da, nu aveam atâta răbdare cât să aștept un rezultat ce urma să apară la un moment dat, pe măsură ce aveam să capăt o oarecare dexteritate. Iar cu quilling-ul a fost dragoste la prima vedere. Mai în glumă, mai în serios, sub bradul de Crăciun am găsit un set întreg cu care să mă pun pe treabă. Și de atunci am tot făcut diverse: o felicitare aniversară pentru o mătușă, o felicitare de nuntă pentru cineva drag, în martie, mărțișoare și felicitări specifice, apoi tablouri  mai mari sau mai mici, un proiect pentru grădiniță, cu ajutorul lui Matei și, ușor-ușor, bijuterii. Cercei, deocamdată, pandantive și broșe. Culmea e că nu mai am nimic din ce-am făcut, am dăruit tot. Premiile pe care le-am promis fetelor au fost tot piese quilling. Și ce mă bucură cel mai mult e că domnișorul meu a prins și el gustul jocului cu fâșiile de hârtie, chiar dacă mai are ceva până învață să folosească așa cum trebuie acul de quilling.
             Internetul e plin de modele, sunt oameni care fac asta de foarte mulți ani, eu sunt abia la început, dar sunt mulțumită de rezultate și de faptul că-mi pun creativitatea la bătaie și mai ales, răbdarea. 

martisoare handmade
mărțișoare
felicitari martie
două modele de felicitări de Martie
ziua pamantului
proiectul lui Matei
cercei handmade
câțiva cercei și-un pandantiv
       
               Până acum, impresiile celor care au primit sau au văzut ce fac, sunt încurajatoare; bineînțeles, întotdeauna e loc de mai bine. Mici imperfecțiuni pot exista, indiferent cât de ușor se poate lucra cu hârtia, e, totuși, hârtie. Deocamdată mă bucur că iese ceva din mâinile mele, sper să reușesc să duc această nouă și frumoasă pasiune și într-o direcție precisă. 

Dacă și vouă vă place și vă doriți ceva făcut de mine, nu țineți pentru voi, dați-mi de știre!

              

7 comentarii:

Simona Fusaru spunea...

eu ma simt speciala, am cadout crengu style deja :)

Crengu spunea...

Simona, mi-a fost tare drag ce ti-am trimis, era prima data cand faceam acel tip de flori. Pentru viitor mi-am propus sa-ncerc o bratarica cu tinte. :-D

Raluca Nicula spunea...

Wow! Ce frumuseeeeeți! Clar trebuie să continuați! Din câte știu (sper să nu spun prostii), te poți promova pe Breslo!

Crengu spunea...

Ralu, nu spui prostii, doar ca mai am de munca pana la breslo! :-) Multumesc pt apreciere!

EmaPirciu spunea...

Am primit cadoul cu mult drag. A fost o surpriza placuta, chiar voiam sa iti scriu sa iti povestesc. Tocmai ieseam din casa cand a ajuns posta, practic ne-am intalnit in poarta. Banuiam ca sunt facuti de tine, dar nu eram 100% sigura. Arata foarte profi, iar tu nu ne povestisei nimic, asa ca nu exclusesem de tot posibilitatea unei prietene sau rude cu experienta. Felicitari! Si inca ceva: m-ai nimerit! Am doua fuste care se potrivesc cromatic. Abia astept urmatorul party ca sa ma dau mare cu cerceii mei cei noi prin târg. Multumesc

Crengu spunea...

Ema, cu drag si cu placere! Chiar vroiam sa te intreb daca i-ai primit. Nu pot decat sa ma bucur ca-ti plac si ca ai si la ce sa-i asortezi! Prietena cu experienta exista, o cunosti, nu te-ai inselat intrutotul, ca doar de la ea am "furat" pasiunea. Nu povestisem nimic pe blog pentru ca inca nu intrasem la capitolul bijuterii, cerceii pentru voi au fost chiar primii pe care i-am facut si tare incantata am fost de ei. Doar sa nu te prinda vreo ploaie purtandu-i, sunt ei lacuiti, dar sigur nu-s prieteni buni cu apa.

drush spunea...

Ma bucur ca te-a "prins" si pe tine! Spor si bafta pe mai departe! :*:*

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS