Cerceii quilling care au schimbat o stare

17 mai 2016

             Când am făcut acești cercei quilling, speram doar să placă și să am parte de o reacție pozitivă. Până la urmă, cam asta își dorește fiecare când face un cadou. Habar n-aveam că atunci când îi voi dărui, voi reuși să schimb o stare.

crengu quillingcrengu quilling
            
                O stare a unei femei trecute binișor de 30 de ani, cu ceva probleme în căsnicie, trei copii și un loc de muncă plin de tineret. E lesne de înțeles cam cum se simte, știind că se apropie de 40 de ani. Când i-a descoperit și i-a probat, admirându-se în oglindă, am văzut-o luminându-se la față, uitând, măcar aparent, de toate prin câte trece. 
               Am mai stat de vorbă o vreme, apoi am lăsat-o să se pregătească de serviciu. A fost cea mai mare satisfacție a zilei, să știu că am reușit să fac pe cineva să zâmbească. Știu că două perechi de cercei nu-i vor schimba viața, nu-i vor aduce împlinirea sufletească și materială de care are nevoie, dar uneori micile detalii fac diferența. Când te simți bine în pielea ta, când porți ceva ce-ți place, parcă ai alt elan de a lua viața în piept. 

Sper să reușească să-și regăsească echilibrul!

2 comentarii:

Adelina spunea...

Foarte bine ai zis! Cei verzi sunt superbi! Păcat că nu port cercei.

Crengu spunea...

Ade, poate un pandantiv sau o brosa? Bratari inca nu am incercat. Si mie mi-a placut mult cum au iesit, parca pe sufletul purtatoarei!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS