Lecțiile zilei cu Oana Pellea

8 aprilie 2016

           "Asta poate să facă un om pe Pământul ăsta, să dăruiască, să iubească şi să dăruiască iubire. Cred că de aia am venit aici pe Pământ, să înţelegem lecţia asta."

           "Dacă crezi în visul tău, nu se poate să nu îl înfăptuieşti. Să creadă în visul lor, asta mi-aş dori, să aibă încredere în ei. Şi să aibă răbdare, pentru că succesul, dacă vine într-o clipă, nu-i un semn bun şi nu este de bun augur. Nici eu nu am avut răbdare, ştiu că este a tinereţei. Ai mei îmi spuneau mereu: "Ai răbdare, ai răbdare!". Şi mă enervam îngrozitor, dar lecţia asta a răbdării este bine să o avem cu toţii. Lucrurile vin când trebuie să vină şi atunci poţi să te şi bucuri din plin de ele. Până atunci, răbdare, nu suferinţă, nu încrâncenare. Nimic ce vrei cu încrâncenare nu iese. Şi să muncească, mult!" (sursa)


P.S.:  Și coincidența zilei: aceasta este postarea cu numărul 666...

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS