Flash-uri

13 aprilie 2016

             La Colțea mirosea a iarbă proaspăt tăiată, am rememorat într-o clipită verile de demult, petrecute la țară.
             Mai jos, spre Cișmigiu, m-am pierdut în raiul bijutierilor: zale de toate felurile, mărgele, mărgeluțe, sclipitoare sau mate, de toate formele și culorile. 
             Urcând înapoi spre Universitate, pe lângă Cercul Militar și ignorând cu desăvârșire o cofetărie și o patiserie îmbietoare, m-am rătăcit în vitrina librăriei "Mihai Eminescu", volumele lui Marius Tucă tronau la loc de cinste.
             Semafor,  al câtelea, oare, din oraș, dar și din drumul meu? 
             Două anticariate răzlețe, cam singurele rămase în zonă și jos, în spatele unei tonete de bilete RATB, îmi sare în ochi o harpă. Artistul? Un domn trecut bine de 50 de ani, care mulțumește oricui îi răsplătește darul cu un leu. 

Flash-uri dintr-o zi de ființă hoinară!
             
             

2 comentarii:

Raluca Nicula spunea...

Ce frumos te-ai înveşmântat! Îmi place tare noul look al blogului :D

Crengu spunea...

Multumesc! A fost dragoste la prima vedere!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS