Cine m-a făcut om mare?

23 aprilie 2016



            Nu de puține ori mă întreb cum de trece timpul așa repede și unde se duce, când se duce... Am doar crâmpeie de amintiri din copilăria mea, nu rememorez neapărat fapte, oricum știu sigur că nu mi le aduc aminte perfect cronologic, ci multe senzații, sentimente, cuvinte, momente corelate cu melodii. Nu pot spune cu certitudine că am fost un copil fericit și nu pot ști cum vor considera piticii mei copilăria lor. Pot doar să mă străduiesc să aibă amintiri frumoase și să sper că vor ști cum să trăiască, așa încât să nu regrete amarnic niciodată faptul că s-au făcut oameni mari...

               Fiecare etapă vine cu bucuriile sale, trebuie doar să le vedem, să le primim și să le trăim! 

  

             

Un comentariu:

Andreea Stan spunea...

Copilaria e o perioada deosebita, sunt convinsa de strumfii tai isi vor aminti cu drag de ea ;) Doar esti o super-mama!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS