Amintiri din viitor: Pentru tine, Mimuca noastră

4 aprilie 2016

             Pentru el a fost 2 septembrie, pentru tine e aprilie, o zi de 4 cu multe semnificații, despre care sigur îți voi povesti cândva. Azi nu vreau să dau timpul înapoi cu 10 ani și să mă gândesc la momentul în care a trebuit să mă despart de mamaia mea, străbunica ta, azi vreau să fiu prezentă pentru tine, pentru prima ta zi în care nu ești cu mine, cu tati sau cu vreuna dintre bunici.
             Eu am mai trecut o dată prin experiența asta și având deja informațiile necesare încerc să-mi fie mai ușor. Dar nu-mi e și nici nu vreau să mă păcălesc... Știu că și pentru tine e la fel de greu, că, deși ți-am tot povestit despre acest moment, încă nu înțelegi pe deplin ce și cum și mai ales de ce. Dar ne vom regăsi și va fi bine, tu ești un suflet mare într-un trup mic, Mimuca lui Matei și a noastră mai ales.

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS