Sfârșit de martie

30 martie 2016

             Dacă aș avea talent, din visele mele nocturne aș țese un roman dintre cele mai bune.
             Dacă nu aș avea amintiri, aș crede că doar ce am început să trăiesc. Culmea e că am impresia că am trăit atâtea vieți câte etape am avut. Uneori multe, uneori puține, pe alocuri obositoare, dar modelatoare ca un sculptor cu lutul său.
             Poate ar fi trebuit să îndrăznesc mai mult decât am făcut-o și cu siguranță au fost momente când ar fi trebuit să muncesc mai mult, să nu pierd timpul aiurea, să visez mai puțin cu ochii deschiși și să fiu mai practică și mai hotărâtă.
             Nu există decizii ușoare, dar ce bine ar fi dacă am putea ști cum ne vor influența viața...
             Am uitat deseori să-mi bucur sufletul și să-mi dau timp să respir. Am uitat să iau pauze doar ca să privesc lumea. M-am cufundat în a trăi fără să realizez că mă străduiesc să supraviețuiesc. Dar e bine și așa, să nu iei mereu aminte la materialul din tine și din jur, omul are nevoie de mult mai mult decât atât.
             Mi-e dor uneori de vremurile în care așterneam cuvinte dintr-un preaplin. Preaplinul a rămas, cuvintele refuză să-și ia locul cuminți. O altă etapă care s-a încheiat fără să vreau.

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS