Update: Premii pentru fete

18 aprilie 2016

              Dragele mele, după o întârziere de nici eu nu mai știu cât, săptămâna asta premiile vor lua calea poștei și implicit drumul către voi. Cu mulțumiri pentru răbdare! :)

              Uneori mai arunc un ochi prin statisticile blogului. Nu că m-aş aştepta brusc să am cine ştie câte sute sau mii de vizitatori pe zi/ săptămână/ lună, ci doar aşa, informativ. Nu-s eu cine ştie ce personalitate ca să am aşa trafic şi nici nu am descoperit vreun continent ascuns, ca să am super subiecte pentru postări. Că scriu în primul rând pentru mine, asta cred că e clar. Dacă nu, tocmai am reafirmat-o.
             Am observat, însă, de unde-mi vin cei mai mulţi cititori şi cum pe google nu-l pot premia pentru asta, m-am gândit să-mi răsplătesc fetele de pe blogurile cărora am cel mai mult trafic, într-o ordine aleatorie. Aşadar, Ioana, Simona, Raluca şi Ema, aştept să-mi lăsaţi la comentarii o adresă unde să vă pot trimite premiul - surpriză. Cu mulţumiri pentru că ţineţi aproape şi cu gândul la primăvara ce va veni!

9 comentarii:

Simona Fusaru spunea...

gand bun catre voi. cu soare, cald si verde - dar dupa inca o tura de zapada, daaaa? :)

Crengu spunea...

Simona- Bineinteleeees. Abia a descoperit Miriam ce-i cu saniuta si mai vrea, dar nu mai are unde. :-) Nu stiu cand mai venim in zona, asa ca mai bine trimit prin posta. Si daca ne si vedem, cu atat mai bine.

EmaPirciu spunea...

Multumesc. E minunata ideea ta :)

Crengu spunea...

Ema - Ma bucur ca iti place. Sa stii ca am vorbit serios, iti trimit oriunde ai fi. ;)

Ioana spunea...

Crenguta, multumiri pentru nominalizare, chiar nu ma asteptam!

EmaPirciu spunea...

Asta imi aduce aminte de o manea de pe vremea cand eram mici :)) Iti trimit adresa pe mail.

Crengu spunea...

Ioana - Cu placere! Astept adresa!

Ema - Am fredonat instantaneu! :)) Daca e cea la care ma gandesc eu, nu eram chiar asa mici, eram in facultate, oricum.

Ioana spunea...

Crenguta, scuze, sa stii ca nu te-am ignorat, n-am uitat de premiu, doar ca am o problema cu adresa :)). De obicei o exploatez pe mama sa imi preia pachetele si lucrurile din RO, dar nu e disponibila si nici nu va fi in viitorul apropiat.

Crengu spunea...

Ioana- Poi poti sa.mi dai adresa din Germania, nu am nicio problema, de fapt chiar pe asta ma gandeam ca o voi primi. :) Eu sunt putin in urma, oricum, cu fabricatul si livratul, am avut o perioada mai dificila.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS