Dilema muzicii româneşti: să (te) uit sau să nu (te) uit?

10 februarie 2016

 mai 1999



august 2015



tot 2015, prin toamnă


        
          Să mai spun că prin anii 90 şi ceva, Andre cânta "Nu mă uita", apoi 3 Sud Est îşi doreau să uite, iar Selena încă avea şi ea o problemă?
          De fapt, cred că totul a început cu îndemnul lui Florin Bogardo. Şi dacă mă gândesc la faptul că Andreea Bălan are în piesa ei versuri din melodia de demult a Andei Adam, ajung şi mă întreb:

oare în muzica românească e lipsă de inspiraţie sau doar o dilemă... sufletească?

4 comentarii:

EmaPirciu spunea...

Pentru mine, uitarea in muzica romaneasca incepe cu Delia: "Vreau sa plang/ De tine sa uit/ Vreau sa uit". Restul e CAN CAN :))

Crengu spunea...

Uite ca de ea am uitat! :))

logatu spunea...

Ah, Selena, UITASEM de ea. :))

Crengu spunea...

:-)) Se pare ca fiecare a uitat de cate cineva! Eu am tinut minte mai mult melodia, decat interpreta! :-p

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS