O dimineaţă simplă

19 ianuarie 2016

cu ... ciori 



Cam aşa sunt şi gândurile când dau năvală, ca ciorile: cu o direcţie precisă, multe şi diferite. Uneori zboară prin minte minute, ore sau zile în şir, alteori poposesc pe unde pot. Când şi când, câte un gând mai scoate capul în lume, să vadă ce se mai întâmplă, cine îl mai bagă în seamă, cine-şi mai aduce aminte de el...
Gândurile mele recente mă împing la studii, sunt curioasă de concluzii. Până atunci, mă minunez de ce-mi mai răsare din memorie: când eram mică, undeva pe aici prin Bucureşti, am vizionat împreună cu ai mei, filmul "Păsările"... cred că numai ciorile sunt de vină pentru că am reuşit să-mi amintesc aşa ceva şi aproape să retrăiesc senzaţia de atunci...

Ce lucru, domnule, memoria asta!

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS