Confesiune de ianuarie

8 ianuarie 2016

           Zilele trecute admiram ţurţurii care se formaseră la streaşina de la bucătărie, astăzi mă întreb la ce folosesc pasiunile, dacă nu le poţi fructifica, dacă nu te poţi bucura de ele... La ce bun să ai talanţi, dacă, vrei-nu vrei, trebuie să-i îngropi? Da, nu am început anul prea grozav, poate şi pentru că ştiu că va fi unul greu până-n măduva oaselor...
           Răsfoiesc fotografiile de prin cotloanele laptopului şi mă minunez de cum a trecut timpul. Mă minunez şi mă bucur că în poze nu se văd durerile de tot felul, oboseala, nervii şi stresul de pe alocuri sau vântul schimbării care-mi şuiera prin minte...Mereu în schimbare: de atitudine, de fapte, de oameni şi gânduri, de loc de muncă; ah, reconversia asta profesională...! Aşa-mi trebuie dacă nu am ascultat-o pe mama la vremea potrivită, ce meserie după plăcere? trebuia să fac şi eu, ca atâţia alţii, o facultate în urma căreia să iasă banul! Pârdalnica de inimă, că mi-a zăpăcit mintea de tot!
           Am fost şi rămân o sentimentală, pun prea mult suflet acolo unde poate că nu e cazul. Mă pierd în idei, în căutări de soluţii, în amânări de decizii; la un moment dat mi s-a predat smerenia şi a fost o lecţie cruntă, de care mi-am dat seama prea târziu. Vorb-aceea, dă-i, Doamne, omului, mintea de pe urmă! Mi-am demonstrat multe până acum, dar vaaai, câte mai am de învăţat şi de şlefuit! Am obosit...! Ce bine că în poze nu se vede! Poate că atâta timp cât reuşim să mai zâmbim, e-adevărat ce se spune: ce nu te omoară, te face mai puternic!

4 comentarii:

Raluca Nicula spunea...

Niciodată nu renunța la pasiuni, orice ar fi! Cât despre faptul că trebuia să asculți de părinți în privința drumului profesional, sunt de acord cu tine. Jurnalism ne-a trebuit nouă...

EmaPirciu spunea...

Reconversia profesionala e uneori cel mai bun lucru care ti se poate intampla. Ori descoperi inca ceva la care te pricepi, ori intelegi ca viata ta e vechea profesie si te va motiva mai mult sa gasesti o cale sa faci ceea ce iti place. Sper sa iti fie bine, oricare ar fi varianta castigatoare in cazul tau. Capul sus si vant in panze! La Multi Ani!

Crengu spunea...

Ralu, sunt sigura ca daca m.as intoarce in timp, as alege la fel.

Crengu spunea...

Ema, stiu ca ai dreptate; dupa doua, trei chiar, reprofilari, am tras ceva concluzii, viitorul, insa, e incert. Merci de incurajare!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS