Nu ne place ploaia!

26 noiembrie 2015

            Vremea asta ne ţine în casă vrem-nu vrem; nici eu, nici pitica din dotare nu suntem încântate, dar ne conformăm măcar până mai stă ploaia, măcar până nu mai bate vântul.
             Ieri am avut lecţie deschisă la grădinar, de-acum "românaş" cu diplomă, tema fiind inspirată de Ziua Naţională a României. Numai la spiritul de patriotism nu m-am gândit, făcând gimnastică şi colorând cot la cot cu piticimea! Dar a fost interesant să observ şi să particip la câteva din activităţile grupei, să văd şi eu cum se comportă domnişorul când nu e acasă şi cum reuşeşte un singur om să ţină în frâu 20 şi ceva de copilaşi. Concluzia e că e omuleţul se transformă când e cu alţii de vârsta lui şi la fel se întâmplă cu toţi, nu doar cu al meu. Nu vorbesc neapărat de instinctul de turmă, contează foarte mult şi cine e la catedră. Din acest punct de vedere, a nimerit cum nu se poate mai bine. El mereu întreabă când merge la şcoală, aşa că vom vedea dacă şi atunci va fi tot la fel de roz situaţia.
             Până una-alta, plouă, plouă, plouă, ce melancolie... şi s-asculţi cum bate vântul, ca să parafrazez poetul... Sfârşit de noiembrie, vine decembrie, o lună a bucuriei şi a miracolelor. Pentru că da, ele se întâmplă chiar şi atunci când nu avem ochi pentru ele. Poate dacă am privi mai des în noi şi mai puţin la bârnele celorlalţi, poate dacă am ridica mai des privirea spre cer şi spre ceea ce ne înconjoară, poate dacă am înţelege şi am accepta că suntem mici şi nu totul stă în puterea noastră, lucrurile ar curge mai lin şi cu ceva mai multă linişte în suflete...
           

2 comentarii:

coco spunea...

este nevoie si de ploaie...stii, eu am o umbrela si pe ea scrie; no rain...no rainbow...adevarat!

Crengu spunea...

stiu ca asa e; imi place sa privesc ploaia, dar nu si faptul ca trebuie sa stau in casa din motivele mentionate. doar atat. :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS