Amintiri din viitor: Alte şase luni de bebeluşie

10 ianuarie 2015

           
          Nu ştiu unde se duce timpul când se duce. Am ajuns la jumătatea unui an cu tine, jumătate de an plin de zâmbete, veselie, curiozitate, adaptare la tine, la viaţa în trei care a devenit în patru; saşe luni în care toţi am crescut altfel şi totuşi în acelaşi sens; şase luni în care un băieţel obişnuit să fie singur a învăţat că are o surioară, că "e mică şi ea" şi "când creşte mare, atunci merge în picioare şi se joacă cu mine". 
           Mi-e drag de tine şi mi-e şi mai drag de voi împreună. Trece vremea frumos, ceva mai uşor decât mă aşteptam şi cu mult folos.

2 comentarii:

Adelina spunea...

Anonim spunea...

Daaaa sunt puii mei dragi. dar sa sti ca eu am trei pui:D Miriam, Matei,si Iubireee.

Cu drag eu >>> tatiiii

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS