O altfel de urare (fara diacritice)

31 decembrie 2014

             
Din an in an scriu tot mai rar, sperand c-am sa revin si astazi imi doresc in dar doar sa am timp din plin. De cand sunt mama,totusi oama,eu vremea altfel mi-o socot si ma impart mereu la trei, asa cum pot. 
 Trec ani in zbor, cu bune si cu rele, la taste iar m-am asezat, gandindu-ma la ele, ca nu e om pe-acest pamant sa nu greseasca o data si sa nu aiba vreun regret in viata-i toata. Eu va doresc s-aveti puterea de-a birui mereu durerea cu zambet si cu chip senin! Sa luati din toate, dar mai mult sa dati, sa nu uitati de aveti frati si sa iertati iara si iara, ca-ntr-o eterna primavara! Sanatosi voi toti sa fiti si voiosi sa ma cititi si la anul de-oti voi, bucurosi ne-om intalni!

5 comentarii:

Simona Fusaru spunea...

An bun, om bun!

Crengu spunea...

Multam,Simona! La fel si tie! :-)

INCERTITUDINI spunea...

LA MULȚI BANI, CU GÂNDURI BUNE ȘI FRUMOASE, AȘA CUM ESTE SUFLETUL TĂU!
LA MULȚI ANI PENTRU FIECARE DEGEȚEL DIN MÂNUȚELE SCUMPE CARE ȘI SE PRIND DRAGĂSTOS DE GÂT; CLIPĂ DE GÂT!!

SĂ FII IUBITĂ, CRENGUȚA!

Crengu spunea...

Multumesc, d.na Gina! Sa va fie un an mai bun si mai senin!

Andreea Stan spunea...

Ce pozie faina! Tu esti poetesa care a compus-o? ;;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS