Amintiri din viitor: Despre mine, prin voi

15 decembrie 2014

               El butonează de zor un laptop de jucărie pe care l-a aşezat în poala mea. Tu, în funduleţ pe genunchiul meu stâng, molfăi o cărticică pentru pitici. El mă dă grămadă când vine repede să mă ia în braţe şi să-mi spună că mă iubeşte, tu rânjeşti gingia când mă zăreşti. El te cuprinde şi-mi zice pe un ton tandru că eşti drăguţa lui, tu doar ce-i auzi glasul şi te răsuceşti la 180 de grade. El fuge şi sare şi cântă şi tu te topeşti că nu eşti acolo, în iureşul lui. El are puţin peste trei ani, tu doar cinci luni.

Voi creşteţi, eu rămân mică, dar cu o inimă ce dă pe dinafară!

2 comentarii:

Ioana spunea...

Frumos si frumosi copii. Imi place poza de fundal, cu manutele lor... Daca i-as prinde vreodata sa ii pozez asa :)). Va pupam!

Crengu spunea...

Ioana, e o poza mai veche, din primele luni cu Miriam. I-am pozat la somn. :p Va pupam si noi!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS