Indispensabil

21 octombrie 2014

când vrem să ne plimbăm, ca fetele, prin magazine;
când vremea nu e foarte prietenoasă;
dar mai ales în dup-amiezile în care mergem să-l recuperăm de la creşă pe frăţiorul năzdrăvan.

Wrapul nostru cel de toate zilele
Pentru că a trecut săptămâna bebeluşilor purtaţi , pentru că în curând vom renunţa la el pentru un mei tai şi pentru că e genul de obiect pe care îmi pare rău că nu l-am descoperit mai devreme, adică pe vremea bebeluşiei lui Matei. Tare mult ne-ar fi fost de folos! Prinţesa Urbană a scris despre sistemele de purtare aici , citiţi şi vă minunaţi şi eventual cumpăraţi-vă unul adecvat!

7 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Frățiorii!
Să fiți fericiți, frumoșilor!
Cât despre „marsupiu„ sau cum se va fi numind el, zău că mi-ar plăcut să se fi inventat ÎNCĂ pe când eram și eu mămică de bebeluși!

Tina spunea...

Mie imi pare rau ca nici acum nu l-am descoperit. am tot amanat momentul cumpararii, iar acum nu mai stiu daca are rost sa cumpar si daca sa cumpar de care. am citit la printesa articolul atunci cand la scris, dar tot nu m-am lamurit care ar fi cel mai potrivit pentru noi.
mie imi place sa-l tin in brate si lui ii place sa stea lipit de mine, dar kg se aduna si mi-e greu sa cred ca o sa-l pot purta prea mult timp de acum incolo.
ma tot gandesc la mei tai ca tare mi-e dor de un shopping.
la urmatorul cand o veni, o sa fiu pregatita sa-l port chiar de la nastere.
sa va traiasca minunile.

alexander spunea...

fiecare cu bebelusia lui. :) bebeluso :D

Crengu spunea...

Chiar este util.

Crengu spunea...

Tina,daca ai posibilitate,mergi si probeaza. Asa vei sti mai bine ce sa alegi. Noi n.am probat, era posibil sa nici nu stea in el, dar a fost dragoste la prima incercare. Si la inceput a purtat.o sotul, pana mi s.a mai vindecat mie operatia.Noi ne pregatim pt mei tai,l.am luat de la Drus,ca in wrap incepe sa atarne. Sa.ti traiasca piticul si sa aveti putere si rabdare!

Crengu spunea...

Stefan, ai si tu dreptate!

alexander spunea...

atasand pe blogul meu o facilitate care imi arata care sunt cei mai frecventi comentatori, a rezultat ca tu conduci detasat ( :D ) . asa ca ai ca premiu un volum, tot ma tin sa iti dau unul. hai sa vedem cum facem sa iti ajunga cartea.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS