Confesiune de octombrie

10 octombrie 2014

Rănesc mult. Greşesc des. Regret tot timpul.
Mint frumos, pentru că oamenii nu sunt suportă adevărul. Încă nu sunt atât de puternică să rămân singură.
Tac prea multe uneori, mă cenzurez adesea, nu am răbdare câtă ar trebui, nu copilăresc suficient, deşi am cu cine şi pentru cine.
Mi-e teamă de eşec, de ceea ce-aş putea pierde încercând, de-asta mă decid greu când e să iau o hotărâre importantă. Mi-e mai teamă, însă, că m-aş putea pierde pe mine...
Mi-e dor de nişte vremuri când puteam pleca oriunde, oricând, oricum. Şi mi-e dor de nişte oameni pe care cândva îi întâlneam mai des.
Nu citesc orice, doar de dragul de a mai tăia o carte de pe listă, oricât de premiată ar fi. Nu ascult orice, indiferent cât de pretenţioasă aş părea.
Visez la o casă cu mansardă care să aibă ferestre spre cer; în curte un balansoar, un hamac şi un căţel...

6 comentarii:

Ioana spunea...

Si in casa o menajera, as adauga eu (de romantica ce ma aflu). Sa curete hamacul, balansoarul si sa plimbe cainele ca tu sa te poti odihni si visa.
Vine toamna, deh. Las' ca se invarte globul si ne-aduce-n primavara pana nici n-am clipit. In rest, toate bune.

INCERTITUDINI spunea...

Adesea, soluțíile sunt mult mai simple decât pregătirea anterioară, oricât de minuțioasă și bine gândită ar fi ea.

gamalia spunea...

Si eu am visat mereu la ferestre din alea smechere spre nori. Si ce crezi? Acum ele exista. Intr-o camera nefinisata, nevaruita, plina de cutii si de panze de paianjen. Dar exista, le am si depinde doar de mine sa fac camera aia locuibila. Si toate astea pentru ca am esuat de cateva ori pentru ca de mi-ar fi mers toate din plin nu cred sa le fi avut. Nu pierzi nimic, pentru ca incercand vei descoperi niste lucruri fantastice.

Tina spunea...

feel the same as you. daca ai sti...

Andreea Stan spunea...

Inca iti place Isabelle Boulay! Da, bate-ma, asta am retinut eu din toate framantarile tale: Isabelle Boulaaaay!
N-o veni si la Bucuresti sa te car dupa mine...Day dreaming!
Bissous, ma tres chere!

Crengu spunea...

Andreea-Ghici ce tocmai ascultam cand ti.am aprobat comentariile! :p Exaaact, Isabelle Boulay. :) Cu tine merg oriunde (bine, nu chiar oriunde :)) ), timp sa fie!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS