Amintiri din viitor: Doi şi două

25 iunie 2014

            Peste câteva săptămâni, începând de astăzi, timpul va curge, din nou, altfel şi se va împărţi de atâtea şi atâtea ori. Nu ştiu ce va fi, nu ştiu cum va fi şi nu cred că am ştiut vreodată. Poate că mi-am dorit, am intuit, dar realitatea nu se rezumă niciodată doar la asta. Cert e că va fi totul nou şi sper că răbdarea se va multiplica şi înnoi şi ea clipă de clipă. Va fi o nouă provocare, cu altfel de amintiri din viitor, cu o balanţă echilibrată şi un meci la dublu, cu doi şi... două.
           Dincolo de orice, e senin şi e linişte, vântul adie alene printre frunzele copacilor, iar singurul cânt care-mi desfată auzul e cel al păsărelelor. Va fi o vară toridă, sau poate nu, va mai ploua, sau poate nu, în sufletul meu, însă, ştiu sigur că se vor aduna toate anotimpurile posibile, cu întreaga paletă de fenomene meteo.

 Fără-ndoială exist, pentru că... simt.

Un comentariu:

Simona Fusaru spunea...

sa fie bine. iti tin pumnii.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS