Lamia Beligan: "Există un timp pentru toate"

9 mai 2014

"Nu mai e timp. Fiecare zi trebuie trăită frumos şi cu conştiinţa că moartea poate veni oricând şi ne va găsi exact în starea în care ne aflăm în momentul acela. Când eşti tânăr, trăieşti cu sentimentul că ai toată viaţa înaintea ta, dar vine o vreme când timpul capătă o altă densitate şi lucrurile în care ai crezut poate cu prea multă patimă devin lipsite de consistenţă. Îţi dai seama că de fapt sunt foarte puţine lucrurile care contează cu adevărat şi, dacă ne gândim bine, singurul lucru care contează cu adevărat în pespectiva veşniciei este mântuirea sufletului."

"Regret enorm timpul pe care l-am risipit.

Şi nu mai este timp să-l recuperaţi?
Nu. Există un timp pentru toate (abia îşi mai stăpâneşte lacrimile). Iartă-mă! Regret timpul pe care l-am pierdut în situaţii care nu mi-au adus nimic, care n-au construit nimic în mine, cu oameni care n-au adăugat nimic la ceea ce sunt, în sensul bun al cuvântului.

Există lucruri pe care dacă nu le-ai făcut la vremea lor, nu le mai poţi face. Sunt lucruri care se pot reface, dar altele nu.

Vă condamnaţi pentru asta?
Nu ştiu dacă mă condamn, îmi pare rău pur şi simplu că am fost atât de stupidă. E ca şi cum ai avea sentimentul că ai risipit o parte din talanţii pe care ţi i-a dat Dumnezeu. Mă doare că n-am ştiut să folosesc la maxim potenţialul pe care mi l-a dăruit Dumnezeu, că l-am risipit uneori în lucruri prosteşti. Uneori, dar destul în economia unei vieţi.

Acesta ar putea fi sfatul pe care l-aţi lăsa în încheiere cititorilor noştri: să nu-şi risipească timpul.
În nici un caz. Timpul e un dar nepreţuit! "

(de aici http://www.ortodoxiatinerilor.ro/modele-idoli/20261-lamia-beligan-omul-poarta-sine-ce-va-deveni)

5 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Da. este opinia dumneai.
As zice ca totdeauna este timp sa faci schimbari in viata ta.
Nu sunt vreo fatalista, nici nu pot spune ca as avea vreo cheie de a gasi undeva, ascuns, adevarul...zic doar ca daca nu ai facut un anume LUCRU, pana acum, nu ai putut sa-l faci, nu ai fost pregatit/a pentru a-l face, asa ca, acum, daca iti doresti sa se intample, fa schimbarea!

Liliana spunea...

am citit si e tare foarte frumos!

Crengu spunea...

D-na Gina, eu cred ca sunt, totusi, schimbari care la o anumita varsta nu se mai pot face... Avand in vedere intregul articol, eu o inteleg si rezonez cu multe dintre ideile sale, mai ales cu cele din fragmentele pe care le-am ales.

Liliana- Ia uite cine ma urmareste din umbra. :p Multumesc!

Roxana B. spunea...

"Mă doare că n-am ştiut să folosesc la maxim potenţialul pe care mi l-a dăruit Dumnezeu, că l-am risipit uneori în lucruri prosteşti..."... f frumos intreviul, pot spune ca m-am regasit in anumite vorbe

Crengu spunea...

Roxana-Si mie mi s-a intamplat la fel.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS