Ție

3 decembrie 2013

             Nu ți-am mai scris de mult, domnul meu. Dar nu-i așa că tu știi să citești chiar și acolo unde eu nu pun cuvinte? În priviri, în gesturi, în zâmbete și, dacă e cazul, în lacrimi. Azi, mai mult decât oricând, îți mulțumesc pentru tot ceea ce eu am devenit de când suntem împreună. Îți mulțumesc și îți urez ca peste ani, privind în urmă, să zâmbești amintindu-ți tot ceea ce am clădit amândoi.

                                                            
                                                       La mulți ani, seninul meu din fiecare zi!

2 comentarii:

Tina spunea...

Eu acum am realizat ca in momentul in care blogroll-ul meu a disparut, a disparut si blogul tau. L-am refacut, dar fara sa-mi dau seama te-am omis. Din neatentie. Te citesc, chiar daca nu las mesaje.
si uite cum am ratat subiectul.
La multi ani fericiti, seninului tau. Fie-va viata curata ca un strop de roua si calda ca un rasarit de soare intr-o zi fierbinte de vara.

Crengu spunea...

Tina, multumim frumos! Eu nici n.am bagat de seama ca nu mai sunt in blogroll-ul tau. :D Desi era de asteptat, cand modifici tema blogului, asa se intampla, pierzi multe si tre' sa refaci.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS