Tragi... comic

14 noiembrie 2013


              O imagine cu un mesaj cât se poate de trist, care dezvăluie unul dintre motivele pentru care nu am și nici nu voi avea cont Facebook: majoritatea prieteniilor care se leagă prin intermediul acestei rețele de socializare sunt superficiale și rămân la acest stadiu.
              Poate că există și avantaje, însă, de mult timp deja, văd doar dezavantajele. Și să nu mai aud că dacă nu am Facebook, nu exist. Nu sunt nici prima, nici ultima și mi-e foarte bine așa! Cine vrea să-mi fie prieten și să păstreze legătura cu mine, știe unde și cum să mă găsească!

5 comentarii:

Augustin spunea...

De acord. Iată încă un motiv pentru care nici eu nu-mi fac cont pe facebook.

Crengu spunea...

Multumesc pentru solidaritate si pentru semn! :) Va mai astept!

Adelina spunea...

No, nici eu n-am cont. Cred că încă exist. Doar îţi scriu acu'. :))

INCERTITUDINI spunea...

Cont pe fb mi-a făcut nepotul meu, așa într-o joacă.
Ce să-ți spun? nu am așteptări, lumea este așa cum este..
Prietenia este ceva mult prea delicat, prea frumos..să poată fi adevărat, nu?
Sinceritate? știi ce se spune- cine mai este sincer în ziua de astăzi?

Să fii iubită, dragă Crenguța!

Crengu spunea...

Ade, cu siguranta existi! :))
D.na Gina-asa de trist sa fie totul? Refuz sa cred, desi, pe masura ce am asteptari, tot mai dezamagita sunt...

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS