Trece vremea...

12 octombrie 2013

         
Repede au trecut doi ani, repede şi primele mele două săptămâni de muncă după atâta timp acasă şi tot atâtea din noul an de viaţă al lui Matei. Dimineaţă m-am uitat pe geam şi m-am trezit în faţa toamnei, uimită de coloritul care mi se aşternea pe dinainte. Când s-au schimbat toate şi eu nici nu am băgat de seamă? Câtă nerăbdare poate avea timpul... de fapt, cât de ocupaţi şi cufundaţi în ale lumii devenim adesea încât nu mai avem vreme pentru lucrurile simple!...
(2 ani la Ferma Animalelor)

2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Sunt unice asemenea momente! Să nu uițí asta,Crenguțá! adună-le în sertăraș!

Pupicei pe obrajii lui Matei!

Crengu spunea...

D.na Gina, cu adevarat sunt unice si ma straduiesc sa le adun, asa cum spuneti!

Multumim ca tineti aproape!:)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS