Copil la ţară

5 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Vrei să spui că l-ar interesa(și) aratul?

Tina spunea...

Ce copil frumos ai. Sa-ti traiasca draga mea si sa-ti aduca numai bucurii!

Crengu spunea...

D-na Gina-Deocamdata e incerta treaba, acolo doar se impiedicase. :p

Tina-Multumesc frumos! Astept sa vii din urma! :)

Adelina spunea...

Şapca e identică. :)) Foarte tare! Ce mai meştereşte Matei la bicicletă. Cred că s-ar înţelege piticii de minune. :)

Crengu spunea...

Adelina - Hihi, doar ti-am spus ca avem si noi una la fel. :D I-am luat chiar si pe bleu, asa mult mi-a placut, pentru ca e ajustabila.

Ii place bicicleta si orice pe care se poate urca si plimba. I-a facut tataie scaunel special si a profitat din plin de el.

Poate reusim sa le facem cunostinta piticilor, mie mi-ar placea. :D

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS