Dacă aş fi avut un frate

3 comentarii:

Tina spunea...

Crenguta ce-mi faci tu mie? Imaginile de la min 3.19 sunt filmate langa satul copilariei mele... Numar zilele cat am ca sa ajung Acasa...mai am 3 saptamani, dupa 10 luni...
Eu am un frate, iar unicile momente de la nunta mea in care am plans au fost cand mi-au cantat "Un frate si-o sora suntem la parinti" si "Fata tatei", melodii pe care le-am dansat cu fratele, respectiv cu tatal. Un moment tare emotionant.

Crengu spunea...

Of, n-a fost cu intentie, imi inchipui ca-ti este greu..!

Ferice de tine ca ai un frate si amintiri dragi din copilarie! Ma bucur ca ai avut parte de o nunta asa cum, sunt sigura, ti-ai dorit!

INCERTITUDINI spunea...

Bună dimineața, Crenguța!

Este prima oară când ascult o așa minunăție de piesă- nu știu ce mi8-a plăcut mai mult: textul, imaginile, duioșia celor două voci.
De fapt, este încă o dovadă că folclorul ne este reazăm.
Am un singur frate, el este mai mic cu șase ani decât mine. Când eram copii,ăl așteptam să adoarmă, îi rupeam foile cu temele scrise greșit, îi scriam din nou temele și dimineața mă străduiam să le învețe.
L-am și pedepsit- i-am tras cu o tigaie ( foarte ușoară, de alamă) vreo două, pentru că nu voia să mănânce ce i-am pregătit.
Astăzi, când suntem părinți, ne avem unul pe celălalt, cu bune, cu mai puțin bune, nu locuim prea aproape , dar există telefonul.
Sunt foarte fericită că băieții mei sunt foarte buni prieteni, deși locuiește fiecare, la câte un capăt de continent..
Doi frați.

Să fii iubită, Crenguța!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS