Dacă iubirea ar fi de ajuns

21 februarie 2013

Într-unul din puţinele momente de respiro am dat, pe un post tv, peste un soi de documentar despre viaţa lui Celine Dion, aşa cum este ea dincolo de ceea ce vedem noi. Şi uite aşa mi-am amintit că oameni frumoşi există, dar trebuie să vrem să-i observăm şi să luăm aminte la ei. Apoi mi s-a dat peste suflet cu una dintre cele mai frumoase melodii şi n-am putut să nu mă întreb: de ce dragostea nu e suficientă pentru a face lumea asta mai bună? Răspunsul n-a întârziat să apară, strecurat în finalul unui articol care m-a înfiorat:

"Răspunsul cred eu este unul singur: oamenii nu vor să colaboreze.

Dacă un singur om începe să colaboreze cu Dumnezeu atunci mii de oameni în jurul lui se folosesc. Altfel spus: dacă un om acceptă să colaboreze cu Dumnezeu atunci mulți alții în jurul lui vor simți roadele colaborării.

Dumnezeu lucrează adesea prin oameni. Iată de ce refuzul unuia înseamnă suferința altora."


5 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Sigur că există mulți oameni frumoși, nu-i întâlnim pe toți, nu întâlnim, chiar totdeauna, ceea ce căutăm, poate că nu trebuie să disperăm .

Sunt atât de complicate lucrurile.
În cămăruța ta, în cămăruța sufletului, ești tu și ruga ta.
Ador clipele de intimitate,atunci mă simt în siguranță.

Să fii iubită, Crenguța!

Crengu spunea...

Poate ca nu stim ce cautam decat atunci cand... gasim! Uneori doar privind in jur, alteori in noi insine! Dup-amiaza placuta va doresc, d-na Gina! :)

INCERTITUDINI spunea...

Eu cred că știm ce căutăm- fiecare vrea să fie fericit.
Chestiunea este că se întâmplă ca împlinirea fericirii cuiva să o stânjenească pe a altuia .
Sau pe a altora.
Lumea este mereu alta, eu așa văd.

Tina spunea...

Fericirea o apreciem prin comparatie, fata de altii, fata de ceea ce am trait anterior, fata de ceea ce iti doresti. Iubirea insa nu cred ca e de ajuns ca sa te faca un om fericit, cel putin nu-i petru mine, dar si fara iubire n-as putea sa fiu fericita. Deci iubirea ar fi un nod strans care le-ar lega pe toate celelalte lucruri care ma fac fericita.
Crenguta e prima data cand intru pe blogul tau, n-am stiut de el si imi pare rau ca n-am stiut. Te apreciez mult!

Crengu spunea...

@Tina-Intr-adevar, pentru fiecare om fericirea are o alta definitie.

Ma bucur de regasire si de faptul ca, la randul meu, te pot citi de-acum inainte! Nici eu nu am stiut ca ai blog! Ai fost tare frumoasa mireasa!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS