Despărţirea

29 noiembrie 2012

(sursa foto: internet)
Câte poveşti s-au spus şi câte am mai putea spune împreună... Ne ştim de mai bine de şase ani, ani plini cu de toate, cu tot soiul de emoţii. Şi tu le-ai trăit cu mine pe fiecare dintre ele. Dar eu m-am schimbat, am început să-ţi văd limitele pe măsură ce-mi doream altceva. Tu - ai rămas la fel. M-ai trădat o singură dată, m-a costat destul de mult, dar am trecut peste şi am continuat de-atunci împreună încă nişte ani, încă nişte clipe. Acum a venit momentul să ne despărţim. Am găsit ceea ce căutam. N-a fost uşor, trebuia să mă asigur că ştie ce-nseamnă fidelitatea. Aşa că, draga mea cameră foto Sony, poţi să stai liniştită: amintirile mele viitoare sunt pe mâini bune!
Şi tu la fel!

4 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Crenguța,
Te înțeleg atât de bine, ești foarte ocupată sau poate că și altceva te-a determinat să renunți la prietena ta.
Am un aparat foto micuț, îmi face din când în când probleme, mă gândisem să renunț, brusc m-am răzgândit..
Eu sunt , în felul meu, o conservatoare, nu știu să renunț la ceea ce mi s-a lipit de suflet.
Îți doresc să-ți aducă Moșul ceva frumos de tot, de tot!

Crengu spunea...

Intr-adevar, mi se lipise si mie de suflet. Dar de cand cu copil umblator, simteam nevoia de ceva care sa-l suprinda bine in miscare, macar mai bine decat o facea celalalt aparat. Mosul a venit deja, cadoul e in teste. :D

Ioana spunea...

Si cine-i urmeaza lui Sony la tron?

Crengu spunea...

Ioana, un Canon. ;))

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS