Toamna mea

7 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Am asculta întrebările tale și cred că am niște răspunsuri!

INCERTITUDINI spunea...

Am pierdut un `t `ascultat!

Crengu spunea...

Abia le-astept! :D

INCERTITUDINI spunea...

Am răspuns în felul meu, adică sincer..am așteptat să spui o vorba. Apoi, mi9-am zis că este mai bine să păstrez răspunsurile doar pentru mine.

Crengu spunea...

Pacat! Nici leapsa n-ati onorat-o, nici discutia n-am continuat-o... nu stiu ce vorba ati asteptat sa spun... poate asa se explica de ce nu ma mai aveti in lista de bloguri...

INCERTITUDINI spunea...

Am preluat leapșa, despre ea vorbesc.

Crengu spunea...

Inseamna ca am ratat raspunsurile, m-am tot uitat pe blogul dvs., nu le-am gasit nicaieri... apoi mi-ati spus ca v-ati gandit sa le pastrati pt dvs. si am crezut ca nu ati mai preluat leapsa... poate-mi scapa ceva...

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS