Pentru că uneori mă simt

25 octombrie 2012

aşa

Căci, da, vă vine să credeţi sau nu, proverbul acela african pe care l-am citit aici, "It takes a village to raise a child", este cât se poate de adevărat. Iar unii nu au parte nici măcar de un sfert dintre cei care au ajutat-o pe Zu să întocmească acea listă minunată. Şi dacă vreţi să ştiţi cum e după ce apare un copil, ei bine Prinţesa Urbană a spus-o foarte bine şi tot ea a vorbit şi despre cum e cu grămada de sfaturi pe care le primeşti în timpul sarcinii sau după. Asta nu înseamnă în niciun caz să nu faceţi copii, înseamnă doar că oricât de minunată ar fi această experienţă, vor fi şi momente în care vi se părea că pur şi simplu nu (mai) faceţi faţă!




5 comentarii:

Geocer spunea...

Nu stiam ca si tu ai devenit mamica. Stiam doar de Raluca. Dar ea pune si poze cu bebelusul.
Sa va traiasca si sa va aduca multe bucurii.

Crengu spunea...

Uite asa mai aflu si eu cine si cand ma citeste. :p

Maine se implineste un an si o luna de mamicie, Raluca face vreo trei in curand, daca nu ma insel. Pe blogul ei nu am vazut poze cu bebe, cel mai probabil pune pe Facebook. Eu nu am cont si nici gand sa-mi fac. :)

Multumim pentru urari!

Crengu spunea...

*trei luni. :D

INCERTITUDINI spunea...

Copilul este cea mai mare bucurie într-o casă!
Oricât de grea ar părea viața, el îi dă strălucire.
Felicitări, mămico!!

Crengu spunea...

D-na Gina, multumesc! :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS