Care realizare

22 octombrie 2012

este mai importantă: cea care-ţi aduce admiraţia şi gloria lumii sau aceea care-ţi aduce liniştea sufletească şi duhovnicească? E o întrebare care încă de dimineaţă nu-mi dă pace, deşi nu e prima dată când îmi vine-n gând. Cumva, răspunsul îl ştiu şi îl accept, e cel mai aproape de sufletul meu. Dar ce faci cu aşteptările pe care ceilalţi le au de la tine? După legile lumeşti, eu le-am înşelat de mult, după cele dumnezeieşti, mai am de muncă.

Să fie asta definiţia ratării sau doar un imbold spre a căuta în adâncuri şi a da la iveală tot mai mult şi mai bun?

2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Cineva mi-a recomandat un film- îl văd chiar acum- Dă mai departe.
Intră pe filme. ro. O să-ți placă!
Conține , cumva, un fel de răspuns la întrebarea ta.

Crengu spunea...

Multumesc! Era pe undeva, pe o lista de-a mea. Poate ar fi momentul sa il vad.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS