Când...

3 octombrie 2012

... aveam timp să citesc, făceam cu totul altceva.
... aş fi avut timp să mă plimb, stăteam în casă.
... ar fi trebuit să mă bucur de vremea de afară, lucram.
... puteam să trăiesc şi să explorez la maxim lumea, navigam pe internet.
... vroiam să mă joc, nu aveam cu cine.
... ieşeam în oraş, pierdeam vremea aiurea.
... aveam prietenii aproape, nu stăteam suficient împreună.

Aşa se face că acum îmi doresc să citesc, să mă plimb (singură), să lucrez (dar ca acum 3 ani si jumătate :) ), să explorez lumea, să ies în oraş, să simt că am prieteni. De jucat acum am cu cine, dar prietenii... aşa tare s-au cernut, că mă întreb uneori dacă-mi ajung degetele de la o mână ca să-i număr. Şi da, uneori plâng şi mă plâng, poate prea puţin sau poate prea mult. Şi nu, nu mai ard şi nu-mi mai pasă de multe ca înainte... O fi bine, o fi rău? Nu ştiu. Prefer să nu mai caut sau să aştept răspunsuri, am observat că vin oricum atunci când trebuie!

Niciun comentariu:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS