Amintiri din viitor: Anul 1, era noastră

27 septembrie 2012

Păcat... că timpul a trecut în zbor, că mintea nu poate reţine atâtea pe cât sufletul ar vrea... că nu-ţi pot descrie tot ce-am simţit şi ce-am trăit în acest an care s-a dus... că nu am găsit vreme să-ţi scriu mai des, mai concret, mai cu suflet. Dar ştii, sunt cuvinte, gesturi, fapte despre care nu pot scrie şi trăiri pe care am preferat să le simt din plin. Peste ani, privind fotografiile, te vei minuna, poate, descoperindu-te. Iar eu voi lăcrima în colţ de suflet... retrăindu-te!



La mulţi ani sănătoşi, frumoşi, plini de zâmbete şi culoare!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Scumpul, ce mare s-a facut! Te pup Crengu si la multi ani puiului!

Cris

Ioana spunea...

La multi ani pruncului! Repede trece timpul...

Crengu spunea...

@Cris-Multam fain! :)

@Ioana-Multumim! Asa e, trece repede!

Ema spunea...

La multi ani pui mic si dulce!!!Sa fii sanatos si sa iti dea Domnul tot ce e mai bun in lumea asta!

Crengu spunea...

@Ema- Asa sa fie! Multumim! La fel si Alinei! Si poate reusim si noi sa ne (re)vedem! :)

simf spunea...

La multi ani puiului si felicitari! Eu abia acum m-am prins :D

Crengu spunea...

Simf- Sar'naaa! Stai linistita, nu-i bai ca abia acum te-ai prins, nici eu nu am scris clar despre asta pana acum! :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS