Doruri, melancolii, generaţia de sacrificiu şi alegerile conştiente

15 iulie 2012

În ultima vreme rar apuc să mai scriu şi eu ceva aşa, pe sufletul meu. Măcar citesc pe la alţii, pe ici, pe colo, câte un fragment, două sau postări şi articole întregi. Zilele astea, însă, am dat în doruri şi melancolii. D-na profesoară Gina a marcat, ieri, ziua Franţei şi azi am citit la Ema despre generaţia de sacrificiu. Aşa mi-am amintit de toate jocurile copilăriei, de filme, de haine, de muzică, de zilele de şcoală şi de oracolele completate prin pauze, de minunatele mele căzături de la joacă şi câte şi mai câte.

Şi nu pot să nu mă întreb: copiii de astăzi, adulţii de mâine, oare ce îşi vor aminti şi ce le vor povesti urmaşilor?

*****

Şi dacă tot vorbim de copii, citiţi câte ceva despre vaccinuri la Feli, aici şi aici. Coroborat cu ce mai ştiam şi mai citisem deja pe net despre acest subiect, am ajuns să mă îngrozesc. Dacă tot luăm decizii în numele lor, măcar să fie unele în cunoştinţă de cauză. Să nu spunem mai târziu "N-am ştiut, nu mi-a spus nimeni!".

Viitori/ actuali părinţi/bunici, informaţi-vă şi alegeţi ca atare pentru binele copilului/nepotului vostru!

2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Dragă Crenguța,
Eu sunt buni, de niște ani..buni.îmi place să mă joc cu nepoțeii, mă dau și peste cap, joc și fotbal, facem gramatică, spun povești..știi, dacă mi s-ar permite, aș face de o mie de ori mai multe, chestia este că mereu se ivesc „piedici”.
Ce vor povesti ei? vor spune, poate că, printre cduri , filme de groază, jucării care ocupă mai mult de jumătate din camerele lor, au avut și niște bunici, cărora le plăceau florile, cerul. cititul, poeziile și că, deseori, lăcrimau, așa, ca fraierii..

Crengu spunea...

Simt o oarecare tristete in ceea ce mi-ati povestit... Eu zic sa va bucurati ca-i aveti si ii iubiti si va implicati pe cat de mult posibil. Pentru ca sunt alti bunici pentru care vara e prea cald ca sa mearga la nepoti, iarna e prea frig, iar toamna mai ploua, mai sunt de pus la borcan...

Si-apoi sunt sigura ca-si vor aminti cu drag de dvs., tocmai pentru dragostea cu care-i inconjurati. :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS