Cea mai perfectă gafă

7 mai 2012

Nu-mi plac reclamele cu doamna şi poştaşul care se tot duc la cumpărături la Lidl. Şi nu-mi plac pentru că sunt fade şi pentru că vocea doamnei îmi zgârie, de-a dreptul, auzul. Iar cu reclama de care am avut parte azi, la radio, m-am lecuit de tot. Cei care se ocupă de promovare şi publicitate ar trebui să mai treacă puţin pe la şcoală. Nu de-alta, dar "cea mai perfectă ţară" e o gafă cât ei de mare. Şi nu cred că de când am învăţat eu gramatică şi până acum s-a schimbat ceva într-atât încât "perfect" să aibă grade de comparaţie. Dacă ştie cineva altceva, îmi cer scuze pentru neştiinţă şi-l rog să mă actualizeze şi pe mine! Dacă nu, domnuleeee poştaş, roagă-ţi colegii să mai pună mâna pe-o carte, când plănuiesc un spot nou!

Un comentariu:

INCERTITUDINI spunea...

„Perfect” nu are grade de comparație, forma lui exprimă superlativul..cu toate acestea, deseori, mai ales la tv, adjectivul apare în formulări greșit concepute, din dorința unora, vezi, Doman!, de a crea „licențe poetice„..
O zi bună!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS